Snacks uitdelen en mee-afbouwen
Contactpersoon
Scan me of ga naar www.mdt.projectflow.nl/o/Stichting-Vlam/activiteiten/Snacks-uitdelen-en-mee-afbouwen/93106 om je aan te melden
Samenvatting
5 mei ocht. 'Bevrijdingsviering á la toen': Intocht van oude jeeps naar 't Stadhuis, Verwelkoming door burgemeester en Feestelijke Infomarkt op de Stadhuisbrug.Uitgebreide omschrijving
Klussen kunnen naar keuze:
-Van 8.30-9.30 samen helpen inrichten Stadhuisplein: bankjes bij kramen zetten en er vlaggetjesslingers ophangen, fotopanelen aan bouwhek ophangen.
-9.30-10.45 Op het bordes 'contactpunt zijn'. Als clubs van kramen of bezoekers iets willen vragen aan de coördinator (die daar dan achter of voor rondloopt) die op de mobiel bellen.
-9.45-10.45 Food-rek met (individueel verpakte) snacks voor de jeeprijders ophalen bij supermarkt op de hoek en op het Stadhuisplein snacks uitdelen aan de 'pelotons' die daar langs rijden.
-10.45-12.30 Food-rek ruilen voor rek met koeldozen met (individueel verpakte) brunchsnacks en die op de Stadhuisbrug bij 5 marktkramen met bankjes uitdelen aan de 80 inwoners die dit aangeboden krijgen (met voorinschrijving, iedereen welkom, ooggetuigen (80+) eregasten). Een beetje gastvrouw/heer zijn (drankjes kunnen onderling geruild, kijken of de vuilnis in de bak naast de kraam komt ed., als er naar gevraagd wordt vertellen dat de WC in het Stadhuis is ed.).
En ook lunches uitdelen aan de muzikanten, bemensing infostand ed.
-Na 12.30 is h et meeste aan klussen klaar. Je kan natuurlijk langer blijven en evt. ook zelf deelnemen aan een van de verteltafels van de tweede serie, maar bv. ook naar het festival of een van de wijkfeesten gaan.
-12.30-14.30 uur Waarschijnlijk is het prettig als twee sterkere krachten langer blijven om contactpunt te zijn op het bordes en vooral om om 14.00 uur de kraampjes uit elkaar te halen en , met klapstoelen en -bankjes alles op kleine karretjes 200m verderop klaar te zetten voor transport.
Aanmelden kan individueel, als duo of als groepje, jong en oud vanaf 16 jaar. Meedoen door 2 assistenten is al prettig, met 8 is er voor wie wil ook wat 'ere-rol' mogelijk. Naast een vergoeding natuurlijk ook zo'n eenvoudige lunch voor jezelf.